Más szemmel nézzük ezentúl a szépséges magyar modell és a Forma–1 brit világbajnokának nyilvános összebújásait, hiszen most már tényleg nyilvánvaló, hogy ők nem egy szerelmespár, csupán két, két lábon járó reklámtábla, akiknek a közös szerepléseik duplán teszik boldoggá a cégeiket.
Mint arról lapunkban csütörtökön beszámoltunk, egyre gyanúsabb Barbara és Lewis, akik rendre összebújnak, ahogy meglátja őket egy kamera, de közben ha azt kérdezik, hogy együtt vannak-e, hevesen tagadják. Hogy akkor mi értelme a nyilvános enyelgésnek? A válasz: pénz, pénz és pénz.
A két híresség kapcsolata pusztán reklámviszony, az üdítőitalos cég ügyes kampánya, aminek köszönhetően dollármilliókat kaszálhat a vállalat, és persze, jut ebből Barbarának és Lewis-nak is, vagyis minden szereplő jól jár.
Ha voltak, akik még kételkedtek ebben, azok számára most újabb bizonyítékot mutatunk: Hamilton tavasszal bekerült a L’Oreal elit klubjába, oda, ahol Palvin Barbarán kívül Jane Fonda és Eva Longoria is csapattag. Szupersztárok, akik elképesztő gázsiért népszerűsítik a bőrápoló krémeket. Barbarának és Lewisnak ráadásul még csak nagy erőfeszítésébe sem kerül, hogy eleget tegyenek a megrendelőknek, nekik elég csak úgy összegabalyodni egy diszkóban, ahogy talán a másik világcég kedvéért tették.