Hajdú Péter ünnepli magát: Facebook oldalán azt írta, sikeres volt a műsora, az Esti Frizbi új helyén, az ATV-n. "Örömmel jelentem hogy az Esti Frizbi a felnőtt lakosság körében 5 százalék, a tv előfizetők között 18+ban 5,4 százalék. Az elért közönség 519.681 fő volt, a teljes adás alatt a nézőszám pedig 203.189. Az atv legnézettebb műsora volt vasárnap este" - lelkendezett.
Ám mások máshogyan értelmezik a Hajdú által írt adatokat: nem történik más, minthogy folytatódik Hajdú Péter vesszőfutása, miután száműzték a TV2-ről. Ezek szerint hiába volt az óriásplakátokkal is megtámogatott reklámkampány, a Frizbi egyáltalán nem volt sikeres. A BorsOnline a hivatalos nézettségi adatokat hívta segítségül. Ezek szerint az a bizonyos félmillió fölötti nézettség igaz is volna, de nem mérvadó: ez a szám ugyanis tartalmazza azokat is, akik csak egyetlen pillanatra kattintottak a műsorra. Ráadásul az adatokból kiderül: a kereskedelmi célokból is fontos 18-49 évesek korcsoportjában (azaz a fő korcsoportban) a nézettség alig 1,1 százalék volt, ami azt jelenti, hogy mindössze huszonegyezer néző volt kíváncsi rá.
Ünnepelni tehát ebből a nézőpontból nincs sok oka. Ebből pedig az is következik, hogy nem döntött rosszul a TV2 vezetése, amikor nem hosszabbította meg Hajdú Péter cégének szerződését.