A jelenkori hiperfogyasztással egyre többet vásárolunk és szinte éjjel nappal, beszűrődve a magánéletünkbe, életterünkbe és időnkbe. Párkapcsolatok válnak automatizált alkalmazások fogyasztói színtereivé, ahol az érzelmeket lesöpri a gyorsaság elve. Biztosan kihat ez az emberi kapcsolatokra is, hiszen vannak olyan dolgok, amikhez idő kell.
A hiperfogyasztó nőnek gyakorlatilag 3 választása van: belesimul az elvárásokba és élvezettel költi a pénzét, vagy tudatos fogyasztóvá válik és megnézi mit vesz meg, vagy pedig belerokkan a vásárlás hajszolásába. Márpedig ha belerokkan, akkor megjelennek a testkép-, önértékelés- és evészavarok, kórosan kényszeres egészségre törekvések. Ha önbecsülésünket a vásárlással akarjuk helyreállítani, csak ideig-óráig tudjuk teljesíteni az elvárásokat.
Hogyan lehet kiutat találni ebből a helyzetből? A reklámpszichológia segíthet a nőkre célzó marketingnek abban, hogy alternatív nőideálokat hoz létre, megértő, elfogadó és szeretetteljes tartalmakkal kommunikál.
A mutatók alapján a jövőben komoly versenyelőnynek számít majd nőnek lenni, érjük el azt, hogy ez a helyzet mindannyiunknak pozitív folyamatokat indítson el, nemtől és társadalmi hovatartozástól függetlenül.
A nők egyértelműen másra vágynak, mint a férfiak, ráadásul szeretik a vásárlást. Mi a teendőd, ha céged van, ami nőknek ad el?
Gyere el a szeptember 27-i B2W Fesztiválra és írd át hirdetéseidet, weboldaladat! Szólítsd meg a nőket felelős B2W marketingkommunikációval!