Mitsubishi haszongépjármű értékesítési pontból egy 18 márkát forgalmazó, és 21 márkaszervizt üzemeltető autós nagyhatalommá nőtte ki magát az óbudai <a href="https://dunaauto.hu/" target="_blank">Duna Autó Zrt.</a> Mindehhez 30 év kellett, amit az olykor adódó nehézségek ellenére is a folyamatos fejlődés jellemzett. De a jövőre nézve is új márkák, komoly beruházások vannak tervben. Emellett a vállalat elindította <a href="https://dunaauto.hu/nekunk-az-auto-bizalmi-kerdes" target="_blank">bizalomkampányát</a> is, amelyhez többek között Liptai Claudia is csatlakozott.
1989. szeptember 18-án jegyezték be az ország legszélesebb márkakínálatát egy helyen értékesítő autókereskedés, a Duna Autó jogelődjét. A telephelyen korábban egy Volán-nagyvállalat működött, amit felszámoltak. „Az együttműködés reményében felvettük a kapcsolatot nyugati autógyártókkal. Elsőként a Mitsubishi kisteherautók értékesítési és szervizelési jogát kaptuk meg, majd a Volvo teherautók márkaszervizét” – emlékszik vissza Ormos István, alapító vezérigazgató.
A bővülés a Nissannal kezdődött, majd bekerült a portfólióba a Seat, Skoda és Subaru is. Ma pedig már 18 márkakereskedést és 21 márkaszervizt működtetnek. Méltán nevezhetik tehát magukat Autóvárosnak. Az értékesítés és szerviz mellett komplex szolgáltatáscsomagot is nyújtanak, a tartós bérleti konstrukciótól, az autóbérlésen és –mentésen át a karambolos javításig.
A fejlődés még mindig tart. A cég Budakalászon megvett egy 70.000 négyzetméteres területet, ahová a teljes logisztikát kiszervezték, az óbudai telephelyen csak az értékesítés és a szerviz maradt. Szeptemberben pedig megnyitotta kapuit a Haszongépjármű Centrum, ahol professzionális szaktanácsadással 8 márka modelljeit találhatja meg a célközönség. Ezzel egy új márka, a Giotti Victoria mini-teherautó is bekerült az Autóváros portfóliójába. De további két márka bevezetésén is dolgozik a vállalat.
A Duna Autó sikersztorija nem valósulhatott volna meg ügyfeleik bizalma nélkül. Az autó ugyanis bizalmi kérdés. Erre hívja fel a figyelmet a 30 éves vállalat, s a „Nekünk az autó bizalmi kérdés” kampányukhoz olyan hírességek is csatlakoztak, mint Liptai Claudia, Németh Kristóf, Nagy Feró, Stohl Luca vagy Szabó Kimmel Tamás. Ritkán tudatosítjuk, de amikor autóba ülünk, a testi épségünket, az életünket bízzuk rá. Ezért nem mindegy, mit választunk, melyik felel meg legjobban a biztonsági elvárásainknak. És az sem elhanyagolható tényező, hogy a karbantartását kire bízzuk. Kiváló szakemberek, szakképzett alkalmazottak dolgoznak azon, hogy az ügyfelek a legjobb szolgáltatásban részesüljenek.
„Ügyfélkörünk folyamatosan bővül, és az újak mellett vannak olyan partnereink és kollégáink is, akik a kezdetek óta velünk vannak. Számunkra a lojalitás a legfőbb érték, így a jövőben is a vevőközpontúság szerepel majd stratégiánk fókuszában” – összegezte Markó Zoltán. A kereskedelmi és marketingigazgató hozzátette: „Születésnapunk a legjobb alkalom arra, hogy megajándékozzuk a lojalitást, ezért több akcióval, garantált ajándékkal, nyereménysorsolással készültünk idénre. Emellett a szeptember 16-21. közötti nyílt hetünkön kihagyhatatlan kedvezményekkel várjuk az autóvásárlókat, érdekes gyerekprogramokkal és meglepetésekkel a családokat! A jövőben pedig ugyancsak készséggel állunk ügyfeleink rendelkezésére. Mert nekünk az autó bizalmi kérdés!”